§ Tautai var pārmest sirsnīguma, laipnības, atklātības
trūkumu.
§ Angļiem esot specifisks (differentia specifica) nominālisms – tieksme noliegt universālijas
kā īpašus abstraktus objektus, kuri pastāv neatkarīgi no konkrētajiem
objektiem.
§ Tagad ir cieņā savdabīgs respektabilitātes eidoss (respektabilitātes
redzamā forma), kā pamatā ir patiesības un melu jocīga polaritāte: no vienas
puses mocoši vēlas patiesību, taču tajā pašā laikā sēž melu peļķē līdz ausīm,
jo ir pārliecināti par savu melu patiesību un uz meliem balstītās dzīves lielo
vērtību.
§ Šodienas (2017) leksiskais dēmons mīl un popularizē tādus
vārdus kā postcilvēks, deģenerāts, psihopāts.
§ Jēdzienu teoloģijā visu izšķir lietoto jēdzienu pareizība
vai nepareizība.
§ Ja sakām, ka ir transcendentāla kriminālā valsts, tad tas
nozīmē, ka valsts krimināla paliks līdz pasaules galam – uz visiem laikiem un
visos apstākļos.
§ Endēmiska histērija – tāda histērija, kura sastopama
tikai noteiktā vidē.
§ Jēdziena „pilsoniskā sabiedrība” lietošana lielā mērā ir
tikai dekorācijas maiņa, no skatuves nostumjot seno jēdzienu „tauta”.
Dekorāciju maiņa liecina par lingvistiskā terorisma izplatību.
§ Cilvēkus var iedalīt atkarībā no runāšanas lomas viņu
esamībā: 1) domāju (klusu) – tātad esmu; 2) runāju – tātad esmu; otrā daļa
domāt spēj vienīgi runājot.
§ Mūsdienās vārdi „demokrātija” un „populisms” ir sinonīmi.
§ Tagad cilvēciskuma mērs ir prasme lietot „No problem!”, „Super!”, „Okei!”.
§ Kurš maz domā, dzīvojot ilgi.
§ Ebreja lielākais grēks esot aizmirst, ka viņš ir cara
dēls.
§ Tautas pašsaglabāšanās instinkts funkcionē ar tradīciju,
vēstures, ticības, paražu palīdzību, pateicoties uzticībai pagātnei; ebreji
neskumstot par pagātni, jo viņiem pagātne ir iekļauta tagadnē, bet nevis
pārvērsta par muzejisku eksponātu; ebreji orientējās tikai uz tagadni, labi
zinot, ka tagadnē ir iekļauta arī pagātne.
§ Aktuāls esot jautājums, vai ebreji spēj eksistēt bez
judofobijas.
§ Vārdi „nacionālisms” un „sociālisms” ir franču izcelsmes.
§ Delikātums var dzīvē vairāk traucēt nekā piesardzība.
§ Ebreju paruna: kurš netic brīnumiem, nav reālists.
§ Konfūcijs: pasauli pārvalda zīmes un simboli, bet nevis
vārdi un likumi; Rietumu civilizācijā pasauli pārvalda vārdi: reliģiskie,
ideoloģiskie.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru