Vārdam „slimība”
tagad ir kulturoloģiskā un socioloģiskā aura. Tiek runāts par „baltās” rases
slimību, atsevišķu tautu un valstu slimību. Slimība apliecina noteiktu
stāvokli, kuram ir sākums un beigas. Slimība nav permanents stāvoklis. Tā tas
ir attiecībā uz cilvēku veselību. Tā tam it kā būtu jābūt arī attiecībā uz
rasi, tautu un valsti. Ja šodien saka, ka, piemēram, Ukraina ir slima valsts,
tad tas nenozīmē, ka Ukraina vienmēr ir bijusi slima valsts. Ukraina ir tikai pirms
zināma laika saslimusi. Tāpat nākotnē ir iespējama Ukrainas izveseļošanās.
Demogrāfiskā
pāreja dara piesardzīgu jautājumā par „baltās” rases iespēju izveseļoties. Nav
ticama eiropeīdu izveseļošanās. Eiropeīdi ir nolemti degradācijai,
deģenerācijai, iznīcībai. Par to liecina eiropeīdu emancipācija haosā, bērnu
nedzemdēšanas patoss, bēgšana no saprātīgas dzīves, stabilas identitātes, kas
tiek uztverta kā pašrealizācijas ierobežošana. Par to liecina arī eiropeīdu
ieviestā globālā patērēšanas unifikācija, nerimstošā un nekādi neapmierināmā mimētiskā
vēlēšanās, postmetaforiskā orientācija, prāta un domāšanas galvenā modrība
izvairīties no patiesības un objektīvi pamatota viedokļa idiotiskā plurālisma
vārdā.
Jautājums par
slimības sākumu un beigām noteikti ir aktuāls atsevišķu tautu vēsturiskās
virzības kontekstā. LR un tas etniskais formējums, ko var apzīmēt vārdā „latvieši”,
noteikti ir slims. Jautājums ir vienīgi, vai tā ir slimība, kurai ir sākums un
beigas. Tā vien liekas, ka tā nav slimība, bet gan permanents stāvoklis, kura
analītikā neiederās vārds „slimība”. Nevis slimība ir izraisījusi LR krahu,
tautas nespēju izveidot intelektuāli un morāli stabilu eliti, inteliģenci,
politisko darbinieku slāni utt. Tautas nespēja nav slimība, bet gan permanents
stāvoklis. Nav nekādu vēsturisko pierādījumu latviešu neslimošanai pirms
tagadējās slimošanas.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru