Amerikāņu „okupācija” un padomju
„okupācija” būtiski atšķirās. Būtiskās atšķirības pamatā ir brīvības realitāte.
Padomju „okupācijā” nepastāvēja ne politiskā, ne garīgā brīvība. Amerikāņu
„okupācijā” ir iespējams konstatēt garīgo brīvību. Taču latvieši to neprot
izmantot, lai pilnveidotu savas tautas cilvēcisko kapitālu. Protams, garīgā
brīvība arī tiek dozēta. Ģeokrātiskā valstiskuma valdnieki to cenšas darīt ar
naudu, finansējot garīgās kultūras pasākumus. Taču naudu var dažādi tērēt. Var praktiski
lietderīgi iztērēt naudu „atvērtas
sabiedrības” izveidošanai. Pie mums diemžēl nauda tiek paklausīgi tērēta, lai
tautā nostiprinātu neoliberālisma un postmodernisma kroplības. Tas sākās jau
pēc Sorosa fonda izveidošanas 1992.gadā. Fondu līdz 1996.gadam paklausīgi
vadīja trimdas latviete agresīvi nekaunīgā lesbiete-vecmeita Matīsa. Viņas
piemēram sekoja citi fonda direktori trimdas latvieši, kuri aizvadītajā laikā
sāka naudu dalīt pavisam dīvaini. Tas attiecās uz 2010.g. Sorosa fonda dibināto
Jesajas Berlina biedrību. Latvieši ļoti aizdomīgi pēkšņi kļuva ebreju dedzīgi
fani, sāka tēlot filosofus. Biedrības pasākumu centrā tādi vietējie
pseidointelektuālisma ģēniji kā Tīrons, „satori”, „delfi”. Izrādās, ebreju
kvēla draudzene un filosofe ir arī pederasta māte VVF. Publikācijās par
biedrību nefigurē mūsu augstskolu filosofijas profesori. Tātad biedrība naudu
tērē bez speciālistu līdzdalības. Amerikāņu specdienestu sulainim Muižniekam
arī bija savs fonds. Viņa darbiniece teica, ka Nils nezinot, kā iztērēt naudu.
Taču nevienu mūsu nopietno priekšlikumu Latvijas kultūras vēsturē un
multikulturālismā neatbalstīja. Bija jāatbalsta tikai tas, kas kropļo
sabiedrības apziņu amerikāņu „cilvēktiesību” un „demokrātijas” izpratnē. Aizvadītajos
pēcpadomju garīgās brīvības apstākļos zinātnei, izglītībai, mākslai iztērēto
miljonu lietderības koeficients ir nulle. Bet varēja būt pilnīgi savādāk, ja
amerikāņu „okupācijas” garīgās brīvības noteikumus izmantotu saprātīgi un
nacionāli patriotiski.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru